21 Nisan 2009 Salı

ZEYNEP'İN DOĞUM GÜNÜ KURABİYELERİ

Torunum, ilk gözağrım Zeynep 6 yaşını bitirdi, doğum günü partisini İELEV’de yaptılar. Doğum günü çocuğu olarak arkadaşlarına birer hediye vermek istediğinde aklıma, onlar için ayıcıklı kurabiyeler yapmak geldi. Yaparken çok da eğlendim. İki renkli kurabiye tarifinin sadesini yaptım önce, ayıcıklı kalıplarla kesip pişirdim. Beyaz şeker hamuruna kakao katarak incecik açtım, onları da aynı kalıpla kestim ve bal sürdüğüm kurabiyelere yapıştırdım. Parlak boncuklardan gözlerini, kırmızı kalp şekerden de ağzını yaptım. Boyunlarına fiyonk bağladıktan sonra gözüme pek boş gelen bedenine de çiçek kalıpla düğmeler yaptım.
Ertesi sabah, kurabiyelerimi jelatinle ambalajladıktan sonra, bilgisayarda üzerine Zeynep’in fotoğrafını koyup, onun ağzından bir de teşekkür mesajı yazıp zımbaladım. Sepete yerleştirdiğimde gözüme çok hoş göründüler. Şimdi sırada diğer torunların doğum günleri var.

Hiç yorum yok: